Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

Prijavite se na 52. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju

Prijavite se na 52. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u CeljuHrvatska obrtnička komora organizira i s 50% troškova standardno uređenog izložbenog prostora sufinancira kolektivan nastup članova HOK-a na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 10. do 15. rujna 2019. godine.

Međunarodni sajam u Celju respektabilna je sajamska izložba s preko 1.500 izlagača iz 34 države svijetate je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, građevinarstvo i unutarnje opremanje, opremu za prehrambenu industriju i ugostiteljstvo, turizam, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu…
 Sudeći po prošlogodišnjem izdanju s velikom posjetom od oko 122.000 posjetitelja iz 42 države Svijeta, sajam i ove godine jamči veliku posjećenost.

U nastavku vam dajemo osnovne informacije o sajmu, a u prilogu možete pronaći i prijavu za nastup na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019. te Vas molimo da, ukoliko ste zainteresirani za nastup, ispunite prijavne materijale i dostavite ih HOK-u u što kraćem roku, kako bi pravovremeno pripremili izložbu.

 

Naziv sajma/adresa: 52. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2019., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 10. – 15. rujna. 2019.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Broj izlagača/posjetitelja u 2018: 1.521 izlagač (34 države učesnice)/122.000 posjetitelja

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ –svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 78,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 97,50 EUR/m2standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 156,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 195,00 EUR/m2standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m², a u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m².

 

Prilikom prijave nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

1)      prijavu – u prijavi obavezno navesti potreban namještaj na štandu

2)      podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam- izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

3)      Privolu za korištenje osobnih podataka potrebnu za pripremu nastupa na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 10. 08. 2019. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala:

Hrvatska obrtnička komora

adresa: Ilica 49/II,

10002 Zagreb,

putem telefaksa: 01/48 46 610 ili

slanjem ispunjene, potpisane i skenirane prijave na e-mail adrese: drazen.horvat@hok.hr  ili hok@hok.hr .

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti ukoliko imaju dugovanja prema komorskom sustavu, odnosno nemaju pravo sufinanciranja nastupa od strane HOK-a.

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

 

Za dodatne informacije, zainteresirani obrtnici i poduzetnici mogu se obratiti stručnoj službi HOK-a na:

Dražen Horvat, tel: 01/48 06 650, e-mail: drazen.horvat@hok.hr

Darko Prister, tel: 01/48 06 639, e-mail: darko.prister@hok.hr   

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe, u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Posebno pozivamo izlagače koji se žele prezentirati prvi puta na ovom važnom sajmu da iskoriste sufinanciranje i pogodnosti nastupa u organizaciji HOK-a.

Povezane novosti

Zaključen Sporazum o poslovnoj suradnji Obrtničke komore Primorsko-goranske županije i Veleučilišta u Rijeci
Danas, 25. studenog 2024. godine dekan Veleučilišta u Rijeci, mr.sc. Marino Golob i predsjednik Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, dr.sc. Emil Priskić, zaključili  su Sporazum o poslovnoj suradnji. Cilj ovog Sporazuma je ostvarivanje međusobne suradnje između Obrtničke komore Primorsko-goranske županije i  Veleučilišta u Rijeci vezano uz stručne prijediplomske i stručne diplomske studije i programe cjeloživotnog obrazovanja […]
Novi termini edukacija korisnika ISPU modula eGrađevinski dnevnik
Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u listopadu i studenome nastavlja s provedbom edukacija korisnika Informacijskog sustava prostornog uređenja (ISPU) iz modula eGrađevinski dnevnik u: Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Varaždinu. ISPU je državni interoperabilni i multiplatformni sustav za trajno praćenje stanja u prostoru, organiziran kao sustav samostalnih funkcionalnih cjelina – modula. S ciljem digitalizacije poslovnih procesa […]
Obavijest o besplatnim edukacijama Agencije za zaštitu osobnih podataka i web alatu Olivia
Obavještavamo da Agencija za zaštitu osobnih podataka od rujna 2022. provodi EU projekt ARC2 s ciljem pružanja potpore prvenstveno obrtnicima, mikro, malim i srednjim poduzetnicima prilikom usklađivanja s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR). Iako je projekt prvenstveno namijenjen ovoj ciljanoj skupini, aktivnosti koje se provode u ARC2 projektu i web alat Olivia mogu biti […]